Samarbejdspartnerne siger

 

 

 

 

 

 

 

Dirk Schytt Larsen , Forhandler
Volkswagen Skanderborg & Odder

“Vi er yderst tilfredse med samarbejdet med Adhoc Marketing. Hans Svensson er altid imødekommende og serviceminded, og sammen finder vi nogle gode løsninger. Han er altid opdateret og god til at følge tendenser og nyheder, som han får omsat til links og nyttig information til vores kunder”.

Martin Tang, salgsdirektør,
Volkswagen Holstebro

“Vi får altid hurtig respons på vores henvendelser til Adhoc Marketing, og opgaverne løses prompte til vores store tilfredshed. Jeg kan på det varmeste anbefale et samarbejde med Adhoc Marketing”.

Steffen Christensen, direktør,
Volkswagen, SEAT, ŠKODA og Audi Service – Sølvsten Biler, Viborg

“Adhoc Marketing løser vores hjemmeside-ønsker super professionelt, lynhurtigt og enhver henseende perfekt. Vi er yderst tilfredse med samarbejdet”.

Christian Kjær Christensen, detaildirektør,
Semler Retail 

“Adhoc Marketing står for opdatering og vedligeholdelse af Semler Retail’s hjemmesider. En opgave, der tidligere blev søgt løst lokalt uden stor succes. Resultatet er ensartede og relevante hjemmesider med aktuelle budskaber, som formidles i kraft af Hans’ proaktive tilgang til at søge viden om vores produkter og aktiviteteter. Derudover løser Hans er hurtigt og fleksibelt en række øvrige opgaver til vores store tilfredshed. Samarbejdet betyder, at vi sparer lokale ressourcer, som i stedet kan benyttes til vores primære forretning.”

Per Hybel, indehaver. VVS Comfort Sydfyn

“Med over 25 mand i arbejde var det førhen svært at få tid til at holde styr på markedsføringen af forretningen – ikke mindst vores hjemmeside. Hans er en ihærdig og troværdig ildsjæl, der, udover at strømline vores profil, årligt sparer os for 2-300.000 kr. på marketingbudgettet. Det har derfor været en rigtig fin forretning at have Hans ombord. Et samarbejde med Adhoc Marketing er kendetegnet ved, at Hans altid gør det, han siger at han vil gøre.”

Allan Lindberg, direktør, Virum Motor Co. A/S

“Hans’ baggrund i Semler Gruppen og gode relationer til importøren, gør ham i stand til at finde den hårfine balance mellem mærkernes krav og min lokale forretnings interesser. Hans rolle som “adhoc marketingchef” hos Virum Motor Co., har indtil videre resulteret i en markant bedre hjemmeside, knivskarp styring af marketingaktiviteter – og ikke mindst frigørelse af kostbar tid hos mig og mine medarbejdere.”

Hans Henrik Vilhelmsen, direktør, Volkswagen Svendborg

“Markedsføring var min kronisk dårlige samvittighed indtil Hans Svensson kom på banen. Udover at sikre dynamik på vores hjemmeside, har Hans’ pressemeddelelser skaffet os mere spalteplads i de lokale medier. Han har haft en væsentlig finger med i spillet i forbindelse med åbningen af Fyns største Volkswagen-hus og markedsføring af åbent hus aktiviteter, hvor vi har oplevet hidtil uset kundetilstrømning. Med Hans ombord, kan mine medarbejdere og jeg fokusere på det vi er gode til – at passe bilforretningen – og samtidig udnytte markedsføringsbudgettet langt bedre end hidtil.”

Lars Rasmussen, salgs- og marketingdirektør, Globus Wine A/S

“Som hastigt voksende Gazellevirksomhed, har Globus Wine haft behov for et facelift af grafisk profil, kommunikationsplatform og hjemmeside. Hans tager som “marketingchef på deltid” fuldt ejerskab og eksekverer opgaver, som vi selv kun vanskeligt kan nå at udføre på samme niveau. Høj kvalitet, god forretningsforståelse og en fin kemi med virksomhedens ledelse og medarbejdere, kendetegner måden Hans Svensson arbejder på.”

Peter Jürs, direktør, Carepoint Haslev/Ringsted:

“Hans Svensson har som marketingchef på deltid medvirket til at skærpe profilen hos Carepoint Haslev/Ringsted. Blandt andet gennem en fokuseret indsats på eftermarkedet, har Hans’ indsats medvirket til øget aktivitet på værkstederne. Desuden har en række skarpe pressemeddelelser sikret os en god portion spalteplads i de lokale og regionale medier. Hans er en troværdig og kompetent sparringspartner, som er et bekendtskab værd for enhver virksomhed, jeg kan komme i tanker om.”

Lars Karsbæk, direktør, Quooker Skandinavien A/S:

“Hans har været med ombord hos Quooker siden starten i 2004 i forskellig udstrækning. Han har forlængst bevist sit værd som både strategisk sparringspartner for ledelsen og i den daglige eksekvering af marketing- og kommunikationsopgaver. Hans’ tilstedeværelse i vores virksomhed er altid et positivt og professionelt indslag – med et passende glimt i øjet.”

Henrik Engel Eichen, direktør, ALD Automotive:

“Jeg har kendt Hans siden vi var kolleger i Andelsbanken. Desuden har jeg haft fornøjelsen af at have Hans som medarbejder i både Q8 og SMC-Biler. Hans er en fantastisk god marketing- og kommunikationsmand. Han er kreativ, idérig, koncepttænkende med et godt overblik. Og sidst men ikke mindst er Hans rigtig god til at sætte ord på det hele – både mundtligt og skriftligt.”

Mogens Nygaard, regionsdirektør, Sydbank

“Man kan stole på Hans. Både når det gælder hans faglige integritet og hans professionalisme. Jeg har altid fået klare og gennemtænkte løsninger fra Hans.”

Henrik Lambert, key Account Manager, Fynske Medier:
“Hans og jeg har handlet sammen flere gange og han er meget seriøs og professionel i sin måde at samarbejde på. Han styrker ligger i overblikket og et meget højt ambitionsniveau for alt hvad han laver.”

Peter Mahler Sørensen, adm. dir. & partner, Engelbrechts A/S:

“Hans kombinerer entusiasme med et “Blue Ocean” perspektiv samtidig med at han har en kreativ sans for nye forretningskoncepter, som gør ham til en inspirerende samarbejdspartner.”

Henrik Rasmussen, adm. dir., Next Level Company:

“Hans er openminded og søger nye løsninger. Han har et holistisk syn på forretningen og er resultatorienteret. Når jeg har arbejdet med Hans som leverandør, har jeg altid oplevet ham som en ligetil, struktureret og jordnær samarbejdspartner.”

Mikkel S. Hartvig Andersen, stifter og ejer af Siriuz:
“Hans Svensson og jeg har samarbejdet om talrige kampagner. Både nationale og internationale. Hans var en perfekt samarbejdspartner. Både hvad angår markedsføringsfærdigheder og hans viden om markederne . Det gør ham til en fremragende sparringspartner. Straight talk, altid til kernen af problemet, har resulteret i et stærkt samarbejde mellem os.”